NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Prelegenci BZWBK MasterCard Spot Clavenna spot Skuza Spot Gola Spot Zaremba spot Gawronski spot Koscielny spot Wrobel generationmobile.pl/raport 2013

Program

Program ujawniamy sukcesywnie :-) Śledź zmiany na naszej stronie i na FB!

Dzień 1

24.03.2014

09:15-09:30

Powitanie i wprowadzenie #

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Grzegorz Marczak

Grzegorz Marczak

bloger, Antyweb.pl


09:30-10:00

Wyniki cyklicznego, dedykowanego badania Generation Mobile 2014 #

III fala cyklicznego badania Generation Mobile, które realizowane jest od pierwszej edycji konferencji. W badaniu nasi respondenci odpowiadają na szereg pytań związanych z korzystaniem z rozwiązań mobilnych w życiu codziennym. Kto korzysta z telefonu, a kto ze smartfona? Jakie są różnice w obu grupach? Z jakich usług korzystamy? Czy płacimy za te usługi? Czy kupujemy aplikacje? Ile na nie wydajemy? Na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć odpowiedź prezentacji wyników 2014.

Piotr Zimolzak

Piotr Zimolzak

wiceprezes zarządu, SW Research


10:00-10:30

Co przyniesie 2014 rok dla rynku TMT? Wearables!#

Deloitte w swoim cyklicznym raporcie 'TMT Predictions' przedstawia kluczowe, nieoczywiste kierunki rozwoju rynku w najbliższych 12-18 miesiącach, które mają szansę wpłynąć w istotny sposób na firmy z sektora TMT, jak również inne sektory rynku, w perspektywie średnio-i długoplanowej. Prognozy powstały na podstawie setek rozmów zarówno z ekspertami Deloitte, jak i rynkowymi, oraz w oparciu o inne publikacje i badania Deloitte oraz rynkowe. Opracowanie skupia swoją uwagę m.in. na WEARABLES, ich rosnący fenomen i popularność oraz prognozy rozwoju.

Jakub Bojanowski

Jakub Bojanowski

partner w dziale zarządzania ryzykiem, lider sektora TMT w Polsce, Deloitte


10:30-11:00

How Samsung are identifying and staying ahead of consumer behaviour in order to lead the next stage of growth in mobile#

Lysa  Clavenna

Lysa Clavenna

mobile innovation lead, Samsung


11:00-11:30

MasterPass - płatności mobilne dla każdej aplikacji#

Podczas lutowego  Mobile World Congress MasterCard przedstawiła funkcję MasterPass In-App, oferującą konsumentom dokonywanie bezpiecznych zakupów w mobilnej aplikacji. MasterPass In-App eliminuje konieczność udostępniania danych z karty płatniczej szeregowi aplikacji mobilnych, zapewniając konsumentom szybkie i proste dokonywanie zakupów. Forbes Digital Commerce, Fat Zebra, NoQ, Starbucks Australia i Shaw Theatres Singapore są jednymi z pierwszych dostawców, którzy umożliwiają zakupy z aplikacją MasterPass.

Maciej  Kornatowski

Maciej Kornatowski

leader, business development, MasterCard Europe SPRL


11:30-12:00

Kawa/Networking#

12:00-12:40

Q&A: Nowe strategie dywersyfikowania przychodów z mobile- prespektywy #

Nowe definicje portalu czyli kilka trudnych pytan o to co będzie.
W jakich obszarach szukać innowacji, jakie trendy, projekty, technologie mają największy potencjał na przyszłość?
Synergia tradycyjnego świata online i mobile.


Michał  Brański

Michał Brański

członek zarządu WP ds. strategii i produktu

Łukasz  Wejchert

Łukasz Wejchert

założyciel i szef firmy, Dirlango


Prowadzący

Grzegorz Marczak

Grzegorz Marczak

bloger, Antyweb.pl


12:40-13:10

Bankowość i płatności mobilne – horyzonty rozwoju #

Zmiany w otoczeniu społecznym i technologicznym
Alternatywne ścieżki rozwoju banków
Rola mobilnych płatności w kontekście bankowości i usług mobilnych
Najnowsze wdrożenia i plany rozwoju płatności i usług mobilnych

Miłosz Brakoniecki

Miłosz Brakoniecki

dyrektor w obszarze bankowości mobilnej i internetowej, Bank Zachodni WBK

Tomasz  Niewiedział

Tomasz Niewiedział

dyrektor obszaru bankowości mobilnej i internetowej, Bank Zachodni WBK


13:10-13:40

Responsive Design, strony mobilne czy aplikacje? Jak zwyciężyć w walce o atencję użytkownika na wielu ekranach i w różnych kontekstach#

Wg. badań agencji Flurry 80% czasu użytkownicy spędzają korzystając z aplikacji mobilnych, czyli dlaczego nie potrzebujesz aplikacji mobilnej?
HTML5 jako odpowiedź na wyzwanie kosztowe związane z wprowadzaniem rozwiązań mobilnych.

Piotr  Szostak

Piotr Szostak

dyrektor zarządzający, Nopattern


13:40-14:30

Obiad/Networking#

14:30-15:00

Jak rynek mobilny wpływa na technologie#

Produkt nie ma znaczenia tak dużego jak dystrybucja. Kto posiada kanał dystrybucji ma przewagę nad tym kto go nie ma. W kilku zdaniach o tym  jak rynek mobilny wpływa na technologię i jak technologia traci znaczenie na rzecz dystrybucji.

Arek  Skuza

Arek Skuza

CEO, iTraff Technology


15:00-15:30

Wyróżnij się na Play Store, czyli kilka słów o UX na Androidzie#

Zbudowałeś świetny startup, jesteś dostarczycielem ciekawych treści lub tworzysz gry i zdecydowałeś się wypuścić aplikację mobilną, aby dotrzeć do ogromnej rzeszy klientów. Zdecydowałeś, że natywna aplikacja z UI dopasowanym do każdej platformy to droga, którą powinieneś iść. Jak sprawić, by Twój produkt odniósł sukces na Play Store wśród setek podobnych aplikacji? Jak walczyć jakością i user experiencem o wyróżnienie w swojej kategorii i o wysokie oceny użytkowników? Jak przy zachowaniu wszytkich wytycznych platformy nie utracić wyrazistości swojego brandu?

Wojciech  Kaliciński

Wojciech Kaliciński

współzałożyciel i CTO, We Like CAPS!


15:30-15:45

Kawa/Networking#

15:45-16:15

Jak sprzedawać pizzę przez smartfona? Case PizzaPortal.pl i Delivery Hero Group#

Dlaczego warto stawiać na mobile, szczególnie w biznesie, w którym zakup impulsywny stanowi ważną część zamówień.
W jakich kierunkach zmierza mobile, bazując na learningach i ciekawostkach z różnych rynków, na których działa Delivery Hero Group. 

Adam  Wesołowski

Adam Wesołowski

head of marketing, PizzaPortal.pl


16:15-16:45

Zobacz jak ta cała technologia nas od siebie oddala!#

Rozwój sieci społecznościowych i smartfonów zmienił świat, ale człowiek w swoim wnętrzu nadal pozostał tą istotą stadną, która w jaskini Lascaux namalowała siebie w towarzystwie zwierząt, tworząc pierwsze w historii selfie. W ciągu wieków farby zamieniliśmy na aparaty, wspólne ogniska na facebookowe chaty, podwórkowe mecze na potyczki w multiplayer, a gazety na… Paper. Człowiek ma krótką pamięć i szybko adaptuje się do nowych warunków, ale cały czas pragnie tego samego – bycia częścią społeczności, nawet jeśli podczas niedzielnego obiadu woli czytać plotki na NewsFeedzie niż słuchać tych zebranych z klatki schodowej.

Karol  Kopańko

Karol Kopańko

bloger, Antyweb.pl


16:45-17:00

Zakończenie pierwszego dnia konferencji #

Dzień 2

2014-03-25

09:15-09:30

Powitanie i wprowadzenie#

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Grzegorz Marczak

Grzegorz Marczak

bloger, Antyweb.pl


09:30-10:00

Rynek mobilny okiem inwestora #

Podstawowe błędy popełniane przez przedsiębiorców wchodzących na rynek mobilny: zła ocena potencjału rynku, błędy w założeniach dotyczących sprzedaży.
Jak ich uniknąć i zbudować dobry biznes mobilny nie licząc tylko na szczęście

Bartłomiej Gola

Bartłomiej Gola

CEO, SpeedUp Venture Capital Group


10:00-10:30

Mój klient nie ma zębów - jak tworzyć gry dla dwulatków? #

O unikalnej, autorskiej, metodyce tworzenia gier dla najmłodszych. Jaki jest właściwy sposób korzystania z tabletów - obalanie mitów. Dużo o uśmiechaniu się, zabawie, dzieciach i kolorowaniu świata. Będzie fajnie!

Marek  Przystaś

Marek Przystaś

CEO, Duckie Deck


10:30-11:00

Bringing developers opportunities to next level: Nokia X and Windows Phone#

 


11:00-11:30

Kawa/networking #

11:30-11:50

10 porad dla marketerów #

Borys  Wróbel

Borys Wróbel

CEO, Redmobile & 1APP


11:50-12:10

Picownicy i antypicownicy czyli 10 mobilnych porad dla wydawców#

ile jest warte milion uu poza przeglądarką
pułapki z prawami do kontentów www oraz mobile
jak odróżnić pomysł dobry dla użytkownika od dobrego dla pomysłodawcy
jak się najtaniej odnaleźć w gąszczu tysiąca urządzeń w rękach naszych użytkowników

Jarosław Śliżewski

Jarosław Śliżewski

dyrektor projektów mobile i wideo, Gazeta.pl


12:10-12:30

10 porad dla e-commerce #

Jakich błędów należy unikać, aby wejść w m-commerce szybko i bezboleśnie
Czy warto wchodzić z aplikacją tylko w smartfona, czy już myśleć o wsparciu smartfonów i tabletów?
Czy opłaca się być na wszystkich mobilnych platformach?
Czego oczekują użytkownicy od zakupów mobilnych?

Bartosz  Witoń

Bartosz Witoń

product owner – mobile, Grupa Allegro


12:30-13:00

Bankowość mobilna B2B mBanku – korporacje też będą mobile#

Czym różni się użytkownik detaliczny od korporacyjnego?
Interakcja z użytkownikiem podstawą udanej aplikacji
Wykorzystanie natywnych funkcji – na tym możesz zbudować przewagę konkurencyjną
Bezpieczeństwo – zbuduj komfort użytkownika
Funkcjonalności dobrane właściwie do klienta

Aleksander  Gawroński

Aleksander Gawroński

dyrektor ds. bankowości elektronicznej, mBank


13:00-13:50

Obiad/networking #

SALA A

2014-03-25

13:50-14:20

Data is the new oil#

Jak wykorzystać dane generowane przez urządzenia mobilne?
Aplikacje mobilne w służbie monitoringu sieci
Przyszłość związku mobile i Big Data

Michał  Sadowski

Michał Sadowski

założyciel i prezes , Brand24


14:20-14:50

Mobile Contextual Computing#

The rise of iBeacons, and fall of friction. Jakub, CEO and Co-Founder of Estimote on Uber-ization of everything,
iBeacon, BLE (Bluetooth Low Energy) and the future of contextual computing

Jakub  Krzych

Jakub Krzych

współzałożyciel i CEO, Estimote, Inc.


14:50-15:20

Seeing Assistant - aplikacje powstałe na bazie badań przemysłowych dofinansowanych z Działania 1.4 POIG 2007-2013#

W Transition Technologies wierzymy, iż innowacyjne rozwiązania mogą zmieniać sytuację osób z dysfunkcją wzroku, niewidomych i słabowidzących. W 2011 roku rozpoczęliśmy realizację projektu Seeing Assistant. Pomysł na stworzenie szeregu aplikacji zrodził się w trakcie spotkań z osobami posiadającymi różne dysfunkcje wzroku. Dowiedzieliśmy się, że używają oni drogich, specjalistycznych urządzeń do codziennych zadań, takich jak sortowanie prania, nawigacja po mieście i zakupy.

Nasze aplikacje wychodzą naprzeciw takim potrzebom oferując narzędzia zastępujące całą gamę specjalistycznych rozwiązań. Są zawsze pod ręką oraz minimalizują koszty. W naszym wystąpieniu będziemy opowiadać o drodze jaką przeszliśmy, od pomysłu i chęci pomocy, poprzez realizację, rozwój i próby uczynienia naszych rozwiązań znanymi na całym świecie.

Bolesław  Tekielski

Bolesław Tekielski

dyrektor ds klientów kluczowych, Transition Technologies


15:20-15:40

Kawa/Networking#

15:40-16:10

Jak zapewnić sukces komercyjny aplikacji czyli kilka wskazówek dotyczacych sprzedaży na wielu platformach#

Remigiusz  Koscielny

Remigiusz Koscielny

współzałożyciel i CEO, Vivid Games

Jan  Chichłowski

Jan Chichłowski

brand manager, Vivid Games


16:10-16:40

Aplikacje mobilne w realnym świecie#

Jak rozwijać biznes oparty na sprzedaży lokalnych usług poprzez aplikację mobilną
Progi wejścia na rynki usług w Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Wielkiej Brytanii, RPA, Niemczech w zestawieniu z Polską
Jak dotrzeć do klienta lokalnej usługi poprzez globalne platformy aplikacyjne
Jak na usługi oferowane w aplikacji mobilej reaguja klienci - specyfika rynków
Jak pokonać ograniczenia- kilka słów o doswiadczeniach iTaxi oraz Booksy


16:40-17:00

Zakończenie konferencji #

SALA B

2014-03-25

13:50-14:20

5 kluczowych czynników decydujących o jakości aplikacji mobilnej #

Porady na bazie doświadczeń CTO w inżynierskim "software house" - Polidea, ale również wcześniejszej pracy w Google, powie o tym, jak ważni w tworzeniu aplikacji mobilnych są ludzie, którzy faktycznie te aplikacje konstruują: inżynierowie programiści, inżynierowie UX/UI, testerzy. Dowiecie się, jak istotna jest obecność w społeczności profesjonalistów i jak to można robić. Zrozumiecie w jaki sposób można dbać o to, aby Wasze aplikacje były tworzone lepiej i szybciej, i żeby powstawały produkty o jakości, jakiej nie powstydzili by się najlepsi - np. znane firmy z Doliny Krzemowej, jedni z głównych partnerów i odbiorców usług Polidei.

Jarek Potiuk

Jarek Potiuk

CTO, Polidea


14:20-14:50

Modele zarabiania na aplikacjach mobilnych#

jak pozycjonować aplikacje w poszczególnych ekosystemach
jak ustalić cenę aplikacji
współpraca z platformami co warto wiedzieć o Appstore czy Play
jak zarabiać na reklamie
jak sprzedawać wewnątrz aplikacji

Agata  Kozak

Agata Kozak

COO, Bloxy & Next Is Great


14:50-15:20

Czy warto zatrudnić agencję mobile czyli 5 argumentów za i przeciw#

Jednak zdecydowałeś, że koniecznie musisz mieć aplikację mobilną? Przed Tobą trudny wybór: albo tworzyć własny zespół albo kupić te kompetencje na zewnątrz. Obydwa podejścia mają swoje wady i zalety, które ostateczne rzutują na jakość produktu. Wiedza o nich ułatwia przeprowadzenie swojego projektu szczęśliwie do końca. Lessons learned zarówno z perspektywy klienta jak i wykonawcy projektów mobilnych

Marcin  Zaremba

Marcin Zaremba

członek zarządu i współwłaściciel, Senfino


15:20-15:40

Kawa/Networking#

15:40-16:10

10 rzeczy, o których musisz wiedzieć zanim Twoja aplikacja ujrzy światło dzienne czyli dobre praktyki w zarządzaniu projektami mobilnymi#

Linia życia aplikacji zaczyna się dużo wcześniej niż pierwsza linia kodu. Jest kilka niezwykle ważnych punktów, o których zawsze pamiętamy tworząc aplikacje własne i naszych klientów.  Te niekiedy proste czynności sprawiają że oszczędzamy czas i pieniądze 

Tomasz  Woźniak

Tomasz Woźniak

współwłaściciel i prezes zarządu, Future Mind


16:10-16:40

Aplikacja w ekosystemie Google - czas na pełne zanurzenie!#

Nowoczesna aplikacja internetowa - niezależnie od platformy, z której aktualnie korzysta użytkownik - powinna udostępniać najważniejsze funkcje aplikacjii mające sens w ramach danej platformy, jak również zapewniać spójność i przenośność danych między urządzeniami i platformami.
"Zanurzenie" aplikacji w ekosystemie Google pozwoli na uniknięcie żmudnego implementowania rozwiązań dla pewnych nietrywialnych wyzwań informatycznych.
Najważniejsze informacje o narzędziach i produktach Google, dzięki którym można:
- stworzyć skalowalną część serwerową dla aplikacji (Google App Engine, Google Compute Engine)
- zapewnić spójne API dla aplikacji klienckich opartych o Web, Android, iOS (Google Cloud Endpoints)
- przechowywać dane użytkownika w jego osobistej przestrzeni (Google Drive)
- udostępnić użytkownikowi możliwość zalogowania się niezależnie od platformy (Google+ Sign In)
- analizować duże ilości danych dotyczących zachowania użytkowników i działania aplikacji (Google BigQuery)

Dawid  Ostrowski

Dawid Ostrowski

developer relations program manager, Google


16:40-17:00

Zakończenie konferencji #